سال 96 و قبل از شیرین‌بازی‌های سال «حمایت از کالای ایرانی»، با شرایطی که پیش‌ آمد نهایتا دنا خریدیم و خوشحال بودیم از این که از یک خودروی ایرانی و به‌نسبت با کیفیت حمایت کرده‌ایم.

سال 96 و قبل از شیرین‌بازی‌های سال «حمایت از کالای ایرانی»، به این نتیجه رسیدم که کیفیتی که من از یک شکلات و بیسکوئیت انتظار دارم در محصولات وطنی برآورده می‌شود و الان ما‌ه‌هاست که لب به محصولات مشابه خارجی نزده‌ام!

تا چند‌هفته‌ی پیش، از سیاست‌های تشویقی -مثل اینترنت رایگان- برای پیام‌رسان‌های داخلی حمایت می‌کردم. چرا که یکایک مردم همچنان حق انتخاب داشتند و هر‌چه که دلشان می‌خواست را برمی‌گزیدند.

حالا قضیه فرق کرده؛ جبر مفهومی متضاد با ارزش‌های اساسی انسانی است و با فیلترینگ تلگرام احساس می‌کنم که شخصیتم مورد حمله قرار گرفته: برای من، «حمایت از انسانیتم» خیلی مهم‌تر از «حمایت از کالای ایرانی» است...


                                       جایی که منم بمیره ما نمیپذیرم #سورنا